26 Αυγούστου, 2024

Sandstorm Free Hours – Προσαρμοσμένη Καμπάνια για τη Logitech G

Συνεργάτης:

Logitech G

 

Στόχος:

Ενίσχυση της αφοσίωσης στο brand και αύξηση των πωλήσεων gaming περιφερειακών.

 

Επισκόπηση:

Η Logitech G ήθελε να ενισχύσει την παρουσία της στην gaming κοινότητα, ενώ παράλληλα να αυξήσει τις πωλήσεις του εξοπλισμού της.

Για να το πετύχουμε, δημιουργήσαμε μια προσαρμοσμένη καμπάνια που στόχευε στην κουλτούρα των gamers, προσφέροντας διασκέδαση και ανταμοιβές.

 

Στρατηγική:

Η καμπάνια βασίστηκε σε ένα διασκεδαστικό video, εμπνευσμένο από το εμβληματικό meme “Darude – Sandstorm,” το οποίο είναι γνωστό στην gaming κοινότητα. Το διαδραστικό αυτό video καλούσε τους θεατές να βρουν ένα κρυμμένο στοιχείο, συνδυάζοντας ψυχαγωγία με αλληλεπίδραση.

 

Εκτέλεση:

  1. Διαδραστική Πρόκληση Video:
    Δημιουργήσαμε ένα video βασισμένο στο γνωστό meme “Sandstorm,” το οποίο προκαλούσε τους θεατές να εντοπίσουν ένα κρυμμένο στοιχείο. Οι νικητές κέρδιζαν δωρεάν ώρες gaming στα καταστήματα Battlenet, όπου μπορούσαν να δοκιμάσουν τον εξοπλισμό της Logitech G.
  2. Πρόγραμμα Ενίσχυσης Πωλήσεων:
    Για να αυξήσουμε τις πωλήσεις, προσφέραμε στους πελάτες επιπλέον ώρες gaming στα Battlenet Gaming Stations με την αγορά συγκεκριμένων περιφερειακών της Logitech G. Η στρατηγική αυτή όχι μόνο ενίσχυσε τις πωλήσεις, αλλά και την παρουσία του brand σε χώρους όπου δραστηριοποιούνται οι gamers.