28 Αυγούστου, 2024

LION Showdown – LAN Tournament

Συνεργάτης:

Lion Cereals (Nestlé)

 

Στόχος:

Δημιουργία ενός εντυπωσιακού και custom-branded esports τουρνουά, ενισχύοντας την προβολή και την αλληλεπίδραση της Lion Cereals μέσω μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής εκδήλωσης, που περιλάμβανε online προκριματικούς και μεγάλο LAN τελικό.

 

Επισκόπηση:

Διοργανώσαμε ένα μεγάλο τουρνουά League of Legends για τη Lion Cereals, με custom branding σε όλα τα στοιχεία—από τα γραφικά των social media μέχρι τις μπλούζες των παικτών.

Το τουρνουά ξεκίνησε με online προκριματικούς που συμμετείχαν παίκτες και ομάδες από Ελλάδα, Αλβανία και Κύπρο, καταλήγοντας σε έναν εντυπωσιακό LAN τελικό στο Battlenet Arena Ampelokipoi.

Ο τελικός ήταν ανοιχτός στο κοινό με δωρεάν εισιτήρια και μεταδόθηκε ζωντανά από το κανάλι Antilipsi TV, με θέαση που άγγιξε τα 8.000 άτομα.

Στους θεατές δόθηκαν δωρεάν δώρα LION και Battlenet merch.

 

 

 

 

Στρατηγική:

Η στρατηγική μας κάλυψε τη συνολική διαχείριση της εκδήλωσης, περιλαμβάνοντας τη δημιουργία custom branding και πλήρη προωθητικές ενέργειες.

Σκοπός ήταν η μεγιστοποίηση της αλληλεπίδρασης και της αναγνωρισιμότητας της Lion Cereals, παρέχοντας μια αξέχαστη εμπειρία esports.

 

Εκτέλεση:

  1. Custom Branding και Προώθηση:
    Σχεδιάσαμε και εφαρμόσαμε custom branding για το τουρνουά, εξασφαλίζοντας συνέπεια σε όλα τα οπτικά στοιχεία, από τα γραφικά των social media μέχρι τις μπλούζες των παικτών. Η προωθητική μας καμπάνια κάλυψε πολλαπλά κανάλια, προσεγγίζοντας τόσο υπάρχοντες όσο και νέους θεατές.
  2. Online Προκριματικοί:
    Το τουρνουά περιλάμβανε online προκριματικούς, με συμμετοχή ομάδων και παικτών από Ελλάδα, Αλβανία και Κύπρο. Αυτή η φάση ήταν κρίσιμη για την οικοδόμηση ενθουσιασμού και αλληλεπίδρασης εν όψει του μεγάλου τελικού.
  3. Εκτέλεση LAN Τελικού:
    Ο μεγάλος τελικός πραγματοποιήθηκε στο Battlenet Arena Ampelokipoi, με πλήρη διαχείριση της εκδήλωσης από την πλευρά μας. Ο τελικός ήταν ανοιχτός στο κοινό με δωρεάν είσοδο και μεταδόθηκε ζωντανά από το κανάλι Antilipsi TV, προσεγγίζοντας περίπου 8.000 θεατές.
  4. Εμπειρία On-site και Δώρα:
    Εξασφαλίσαμε μια ομαλή εμπειρία για τους παρευρισκόμενους, με δωρεάν δώρα LION και Battlenet merch για όλους. Στην εκδήλωση συμμετείχαν VIP guests, creators και streamers, ενισχύοντας την κύρος και την απήχηση του event.

 

 

 

Αποτελέσματα:

Το τουρνουά League of Legends για τη Lion Cereals σημείωσε σημαντική επιτυχία, με υψηλά επίπεδα συμμετοχής και αναγνωρισιμότητας για το brand. Η στρατηγική προώθηση της εκδήλωσης και άρτια εκτέλεση του LAN τελικού, δημιούργησε μια μακροχρόνια επίδραση και αξιόλογη προβολή για τη Lion Cereals.