6 Σεπτεμβρίου, 2024

Sprite – Ενίσχυση Πωλήσεων και Brand Engagement μέσω Esports

Συνεργάτης:

Sprite

 

Στόχος:

Αύξηση των πωλήσεων και εισαγωγή του νέου προϊόντος Sprite Zero Sugar στο κοινό των gamers, ενισχύοντας παράλληλα την αφοσίωση στο brand μέσω custom προσφορών τον Ιούλιο και σειράς τουρνουά τον Αύγουστο.

 

Επισκόπηση:

Σε συνεργασία με τη Sprite, δημιουργήσαμε ένα μοναδικό πακέτο χρονοχρέωσης τον Ιούλιο του 2024, στοχεύοντας στην αύξηση των πωλήσεων και την προώθηση του νέου Sprite Zero Sugar. Τον Αύγουστο, διοργανώσαμε μια σειρά από esports τουρνουά για την περαιτέρω ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας του brand και την εμπλοκή του με την κοινότητα.

 

Εκτέλεση:

  1. Custom Πακέτο Χρονοχρέωσης τον Ιούλιο: Αρχικά, τον Ιούλιο, λανσάραμε μια αποκλειστική προσφορά στα gaming stations, που συνδίαζε χρόνο gaming με τη Sprite Zero Sugar. Η ενέργεια αυτή, ενέργεια ενθάρρυνε δοκιμές του νέου προϊόντος και επαναλαμβανόμενες αγορές, συστήνοντας το προϊόν σε ένα κοινό με μεγάλη αφοσίωση.
  2. Σειρά Τουρνουά Esports τον Αύγουστο: Για να ενισχύσουμε την επιτυχία της καμπάνιας του Ιουλίου, διοργανώσαμε σειρά esports τουρνουά σε δημοφιλή παιχνίδια, με προκριματικούς online και live τελικούς στο Battlenet Arena. Τα τουρνουά προσέλκυσαν gamers από όλη τη χώρα, προσφέροντας τόσο φυσική όσο και διαδικτυακή αλληλεπίδραση.
  3. Branding & Προώθηση: Αναλάβαμε  το branding και την προώθηση, εξασφαλίζοντας συνέπεια στα μηνύματα της Sprite σε όλη τη διάρκεια των τουρνουά και στα gaming centers.